Przejdź do głównej zawartości
O to link do kanalow za darmo.

http://covelign.com/dQm



Komentarze

  1. Dałoby radę dodać chociaż Polsat Sport Premium??

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi sie ze jako darmowe to i tak jest duzo. Nigdzie takiej jakosci za darmo nikt nie daje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty ustalasz jakie kanały dasz za darmo to jakbyś dodał chociaż jeden premium to chyba by Ci się nic nie stało i byś nie zbiedniał.Ja za darmo prawie co dzień wstawiam gry do pobrania a mógłbym wstawiać na płatnych stronach,ale tego nie robię.

      Usuń
    2. Stalo by sie. Bo chce byc fer co do tych ktorzy wsparli moje prace dobrowolnym datkiem. Oni otrzymali w zamian pelna liste.

      Usuń
    3. Pisałeś kidyś,że nie każesz nikomu płacić,a jednak każesz.

      Usuń
    4. Oczywiście dzięki za darmową listę.

      Usuń
  3. Ile trzeba zapłacić żeby była pełna lista

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ponownie :) otrzymałem pełną listę i jestem zadowolony. Sprawdziłem wszystkie kanały i bez zarzutu. Wszystkie sportowe działają. Dzięki szejku, będę się odzywał jakby coś wynikło w trakcie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kaze. A datek jest dobrowolny . Dlatego tez nie ma ustalonej kwoty.
    Samo slowo datek mowi za siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie same słowo "datek" jak nie dasz datku to figę dostaniesz.Jak mam zapłacić to datek jest niepotrzebny.

      Usuń
    2. No właśnie masz jakiś inny sposób niż PayPal??

      Usuń
  6. Szejk244 moznaw jakiś inny sposób wpłacić datek niż PayPal

    OdpowiedzUsuń
  7. Działa darmowa kolego bo teraz sprawdzałem.Pełna lista również.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest ok działa płynnie tylko brak EPG inni też tak mają

    OdpowiedzUsuń
  9. Wklej sobie link https://epg-polska.net/guide.xml do odtwarzacza strumieni;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szejk ponawiam pytanie czy jest możliwość innej zaplaza jak PayPal

    OdpowiedzUsuń
  11. Najwygodniej byłoby SMS-em

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawie każdy ma możliwość SMS-em i uważam,że byłoby to skuteczniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie. Tylko paypal.
    Ale jesli masz konto to zalozyc jest latwo

    OdpowiedzUsuń
  14. Działa ale coś długo się łączy a potem przerywa bufor.
    Co jest nie tak.
    Co trzeba zrobić żeby było płynne oglądanie bez przycinek?

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej wczoraj dostałem pełną listę cza ( wziolem pirszy raz na test) czasami przytnie zwasza Polsat Premium ale to nic ja jestem zadowolony oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  16. Posiadam pełna listę która śmiga płynnie(są minimalne ścinki na kanałach live, które mogą być przez mój net). Jedynie nie mogę odpalic listy (ss iptv) na lg smart a takowe tworzyłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ss potrzebny jest link a nie plik. Musial bys go dodac najpierw do jakiegos hostingu. Ale nie polecam darmowych bo one udostepniaja liste dalej co wiaze sie potem przy zbyt duzej ilosci ludzi do zlej jakosci

      Usuń
  17. Brak fonii na niektórych programach to jest ok czy coś innego ?

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dodać tą darmową listę? add-on czy wgrywać jakoś

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dla starych bywalcow!!! Dzis natknolem sie , a dokladnie Pewien mlody youtuber poprosil mnie  Czy moze nagrac film z jedna z moich list Fajnie ze kogos zainspirowalem wiec sie zgodzilem Zapraszam na jego kanal. A dlaczego? Po nowa liste. Internetowa.tv Link jaki podal niestety padl. Ale jak w koncowce zmienicie tv2.m3u na internetowa.m3u Bedziecie mieli dzialajaca liste. To zdjecie jego kanalu i filmu. A juz niedlugo nowy film na moim kanale Pozdrawiam
Witam was wszystkich ze względu na nowe przepisy YouTube nie udało się wkleić linku do pobrania w opisie filmu dlatego link możecie pobrać tutaj bezpośrednio od dziś większość linków do pobrania będę wrzucał na tym forum Jaki miniaturki zdjęć i niektóre tłumaczenia których nie zrozumieliście w filmach Oto link listy m3u : http://twiriock.com/20519021/m3u Zmienil sie link telewizji: http://82.223.28.49/dom/ver_html_dom.php?s=53656&idapp=16694&type=m3u Niestety pliku nie zrobilem jeszcze ze wzgledu na brak czasu. Moze uda mi sie jutro.
Kodi 18 .... link do pobrania gotowca w formie zip: http://covelign.com/20519021/kodi18 pozdrawiam szejk244